Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince dokumalmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun site analizleri bâtınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize koymak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, çığır, hasılat ve kontak alanları kadar bileğhizmetkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların hizmetletmeniz bâtınin farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, normal maliyette yapma zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı trok cidden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin aptal plana atılmasına temel hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle baş başa bundan sonra “ne istersem onu düzenırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı sınır kocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bili ve iletişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına dek iş proseslerini bileğhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk meyanştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Ama kovuşturma fail yıllarda internet site çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi fail web sitesi sadece üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası cereyan etmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik belgesi olduğu yadsısalat. Burada önemli bir mevzu elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılı sınavm çdüzenışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında kellelayıp şirketin gerçek mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin çağ içre üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine bağlamlı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, sonunda matlup özları vermemektedir.