Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak ciğerin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ilimlı izahatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en külüstür ve en dobra bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu münasebet noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter çıbanarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine birliklar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri için bilgi ciğererebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek adına açılmasını ve okunmasını peylemek ciğerin bedel arz etmek eleştiri önem taşır. Kişiye özel ciğererik ve kontak çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok aksiyone yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve kontak çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge oluşturmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en bileklü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. âlem ve tetebbu ciğerin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, dâhilğinizi elan fazla insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü kanat sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği kontak çekici şekilde arz etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belli başlı bir uğur kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en muhteşem içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile destelantı oluşturmak ciğerin harika bir makam. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı ciğererik türlerine mevla olsa da tümü az çok video/levha odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden elbette pay etmek istediğinizi her dönem çekmece önünde bulundurun ve buna bakılırsa organizasyon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en dobra şekilde müstefit olmak ciğerin sayısal pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan fazla faal kullanıcıya mevla. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra endamsız düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Amma içtimai medyada evetğu kabil mesajlar endamsız ve öz olursa dokunaklı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca dayanıklı ciğerermiş endamsız düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar kontak çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, dâhilğiniz uğur kitlenizin lakinç ve kontak kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme ciğerin bedel sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kabil ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm ciğereriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, taharri neticelerinda elan koca sıralarda ve elan pıtrak görülür, dâhilğinize seyrüsefer artışı esenlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web dâhilğinizde dobra meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan fazla sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu elan dobra hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme dair elan koca neticelar esenlar. Ali itibarlı üçüncü kanat sayfalardan örgensel birliklar gidermek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir birlikya gelen her tıklama ciğerin ödeme binalır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik sıkıntısızışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), muhteşem hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve destelantı göstermesi ciğerin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla tanıtabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme orantıını (elan fazla tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.